donderdag 26 juli 2012

7 opmerkingen:

  1. Huilen om iemand die je persoonlijk niet hebt gekend, maar waarmee je zo hebt meegeleefd.
    Niet zo maar een vrouw, maar iemand heel speciaal.
    Lieve Bibian, elke dag nam ik een kijkje op jouw blog en de laatste tijd ook op die van Klaas.
    Zoveel liefde zoveel moed, het heeft een diepe indruk op me gemaakt.
    De strijd is gestreden, een strijd die je niet mocht winnen.
    Maar zoals ik al eerder schreef je hebt een steen verlegd in een rivier op aarde, je leverde bewijs van je bestaan.
    Omdat, door het verleggen van die ene steen,
    de stroom nooit meer dezelfde weg kan gaan.

    Lieve Bibian, slaap lekker.

    Klaas,Valentijn, Swip en Lulu heel veel sterkte gewenst.

    Liefs Rose.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is geen enkel leven wat voor niets is geweest.
    Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve allemaal, gecondoleerd met het verlies van Bibian.

    Al eerder schreef ik hier in een reaktie aan Bibian dat deze volslagen onbekende elke dag aan haar dacht. "Hoe zou het met Bibian zijn?" Dat is zo gebleven, elke dag dacht ik aan Bibian, en aan Klaas en aan de kinderen. Waarom weet ik niet, maar ik voelde me zo nabij.
    Ook gisteren dacht ik aan haar, toen ik op een prachtig plekje in zomers Nederland over de maisvelden keek. Op mijn koptelefoon prachtige muziek die mij altijd rust en kalmte brengt. En ik dacht aan Bibian en vroeg me af hoe kalm en rustig het in haar wereld zou zijn, niet wetende dat ze aan het sterven was, of al gestorven was.

    Veel sterkte en liefde voor allen, van Maartje

    Dat het tot troost mag zijn, muziek die ik gisteren luisterde: http://www.youtube.com/watch?v=Y8VTB-NwvuE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh,wat is dit erg.
    Ik schrik enorm.
    En wat is het snel gegaan.
    En wat is het oneerlijk,zo jong nog... .

    Heel veel sterkte lieve Klaas,Valentijn,Swip en Lulu.
    Ik denk aan jullie.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren heb ik, naar aanleiding van een intervieuw in Linda, deze hele blog gelezen. Omdat mijn moeder ook aan alvleesklierkanker is overleden kon ik het niet loslaten. En juist gisteren is jullie vrouw en moeder overleden... Op de begrafenis van mijn moeder is ook "de steen" afgeluisterd, die steen in een rivier.
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, voor de komende zware periode, maar vooral ook voor de tijd die daarna komt. Het gaat jullie goed....

    BeantwoordenVerwijderen